Saturday, February 6, 2016

Live blogg under Mello.

Det här liveblogg under Melodifestivalen.

Så där nu är skiten igång....jag uppdaterar här i år.

Det första man får se är Kempe...kan vi inte ha fler låtskrivare. Undrar om de andra två har med honom för att få vara med. Typ jag skriver en låt tar med Kempe som skriver ett åhh och jag får vara med?

Samir och Viktor
Okey vi vet att det är sämre bidrag i år för att sverige inte ska vinna. Fast måste det vara gjort av en 14 åring i Finspång? De där killarna såg äldre ut. Det här är sämre än Ronny och Ragge. Sämre än Mange makers.

Kunde de inte tagit med Tove Lo så skulle hon kunna visat tuttarna?


Pernilla Andersson
Jaha, det här var verkligen några minuter som inte gav någonting. Jag vill ha tillbaka mina förlorade minuter.

Va fan bara fem hjärtröster. Undrar hur många ungar som nu slitit ut skärmen på sin ipad nu.

Mimmi Werner
Dussin låt för att vara i Nashville. Men hon skrev den säkert på vandrarhemmet hon bodde på med killen i receptionen. Hästlängder ändå i jämförelse med de andra.

Ja artister kom väl inte i närheten vad Gina tjänar på att stå där och spela dum.

Albin och Mattias
Ytterligare en dussin låt. Suck ska det här vara bra?

Svensk tv underhållning har ju inte blivit bättre. Nu har vi ju Pontus Af Sillén som är roligt som en blind igelkott i en säck. Loffe såg dock kul ut, det skulle vi ha.

Robin Bengtsson
Förklaringen varför Flo Rida försvunnit från listorna kom just här. Robin leverar det bästa här. Det bästa når inte någonstans så Flo Rida, byt låtskrivare genast. Det här suger fetingpung.

Ace Wilder
Väldigt lik Busy doing nothing. Typ som när man gör del två av en film som Göta Kanal 2. Blir inte riktigt lika bra. Fast i det här startfältet, kanske den klarar sig.

Jaha ja...Mimmi och Ace som går vidare?

Samir och Viktor till andra chansen...men sen? Hmm Robin eller Albin och Mattias. Pernilla åker ut?

Jo det chansar vi på.



Vanligtvis brukar mellangrejerna vara bättre än låtarna själva. Nu har det sjunkit till lika låg nivå som bidragen.

Jo en flopp får ni i finalen. Christer har bett om dåliga bidrag,

Inte helt överraskning att Pernilla åkte ut, hon är ju tjej och rösterna går ju till de som tar av sig på överkroppen och vart med i någon såpa som idol eller paradis hotell. Hon skulle gjort en Tove Lo den som funkar i sådana här lågvattenmärken.

Jag håller mig till Ace och Samir och Viktor till final. Andra chansen Mimmi och Robin. Albin och Mattias ut.

Ahh när jag hörde Anna på radion var den så jävla dålig att jag spånade på att de tog av den för inte Anna skulle hoppa på spåret i Skarpnäck när hon åkte ut. Fast nu hör man att den är bättre än den skiten som spelades. Det gick att komma lägre? De tog bort den för att hon inte skulle vinna? Fan det här räcker ju till mängder med konspirationsteorier.

Jo det gick att komma lägre med pausunderhållningen... vi är förbi botten, Vi är snart i 9 cirkeln i helvetet på alla sätt.

Ace var väl lätt. Men nu får vi se.

Ja mellan Mimmi Werneroch Robin är det Robin.

Jag trodde Mimmi skulle klara sig. Men hon tog inte av sig tröjan.

men som alltid, kan jag få tillbaka mina licenspengar?






No comments:

Post a Comment