Friday, February 26, 2016

Grammis Galan

Rapport från Grammis galan. Vilket var som i sin ordning väldigt trevligt. En hel del logistik hade ändrats och det gick klart smidigare. Petter tyckte jag skötte sig utmärkt. Seinabos sista nummer, grymt. Genre beskrivningar som hade fel som vanligt , vad gjorde Kvinnaböske ibland dansband? Precis som en Grammis ska vara!

Inga större skandaler. Trevligt. God vegetarisk mat. Selfieträsket var stort så jag gjorde vad jag kunde. Det är alltid bra att ha selfies med smarta personer. Ger en själv en bättre lyster.


Petra från BDpop och SOM strylsen har fått en ny tron. 


Carolina från Kobalt. Fantastisk A&R och förläggare.


Hilda från MTA som vann en delö Grammisar. Det är kul att få hänga med fantastiska entreprenörer.

Johan på X5. Den ända som jag känner som har kontor i Empire State Buildning.

Mr Grammis Ludvig från IFPI.

Andreas Jismark som komemr med flera intressanta artister just nu.

Sven som slog mig i selfies genom att ta en med Carola.

Biggis två Live at Heartare ute på galej.

Tommy på Rehn music group, det ska vara hårdrock.

Försökte vara mer gangsta är Patrik på Playground, lönlöst. 

Johan på Kobalt. Nej Johan är inte lång jag sitter ner och ser ut som ett fån.

Sittplats bredvid Vera Vinter som jag själv jobbade med under Waver tiden. Kolla in hennes senaste platta.



Zara Larsson, Icona Pop och Elliphant. Men Seinabo vart klart bättre

Regina från Attitude. Hårdrcok ska det vara.

Årets selfie med Larsa. Ingen Grammis utan en selfie med Larsa på Merch-ants.

Morgonen efter mot Örebro kl 5.30, vem fan bokade den här föreläsningen (läs Peter själv), svårt att få bra personal.


No comments:

Post a Comment