Wednesday, March 9, 2016

Fatta prioteringar

Snälla artister, fatta prioriteringar. Nej det är inte prioriterat att byta bild på ett facebook inlägg när jag samtidigt gör en fucking kampanj för 200.000kr och den ska vara klar tills imorgon.

Nej jag har inte hunnit sätta mig ned och lyssna på ditt senaste alster för att sen skriva att det är nog det mest fantastiska låt du någon sin gjort. Tyvärr att pusha folk till att lyssna brukar ha motsatt effekt. Jag kommer vänta till söndag att lyssna för jag vill ge din låt den tid den förtjänar.

Jo jag vill att du informerar mig, men jag kommer inte ha tid att svara med två A4 sidor vad du borde göra med din karriär.

Det var någon som sa...bättre att göra något även om det är fel. Börja köra med den devisen skulle underlätta.

Fatta att vissa saker måste gå före bara för att du har rep med bandet imorgon. Ett bolag kan inte släppa allt bara för att du fått ett litet nyck. Det här kallas planering och prioritering, tydligen inte nåt som lärs ut på musikskolan eller studieförbunden.


No comments:

Post a Comment